joomla slideshow with caption

 

„Žmonės pažįstami ginče ir kelionėje“ (Dž. Herbertas).

IKIMOKYKLINIS UGDYMAS

 12309703 1661202267452564 7697231563125905153 o

PRADINIS UGDYMAS

12307445 1661202934119164 228466875042022628 o

PAGRINDINIS UGDYMAS

PAGRINDINIS

Pamokų laikas

1.   8.20 - 9:05
2.   9.15 - 10.00
3. 10.10 - 10.55
4. 11.15 - 12.00
5. 12.20 - 13.05
6. 13.15 - 14.00
7. 14.10 - 14.55
8. 15.05 - 15.50

 

 

be patyciu

 logo 100

 

uz saugia lietuva rgb

Antro zingsnio mini

 

 2 OD logo lietuviskai SPALVOTAS

 

Vaiku linija 

 

 

logo lt

 

 

 mukis

 

aikos

 logosveik

 

 

 

 

kpartnerystės

 

 

forumo teatras

 

 

 

piliecio zadintuvas

 

 

soc integracijos

 

 

tapk

logo transpariancy int

 

 

 

nacegz

vyturys

 

 „Vyturio“ skaitmeninių knygų biblioteka

 


Kūrybiškumo ugdymas, arba pirmieji bandymai eiliuoti

IMG_9268.JPG

Mokykloje buvo pravesta atvira lietuvių kalbos pamoka 5–6 klasėms tema „Bandau eiliuoti“. Vaikai susipažino su trioleto žanru, nagrinėjo trioleto schemą, žaidė dėlionę, iš atskirų eilučių sudėdami eilėraštį. Išsiaiškinę šio griežtos formos lyrikos žanro reikalavimus, patys kūrė trioletus tema „Metų laikai“. Sukurtus eilėraščius raiškiai perskaitė draugams, kurie visus autorius įvertino balais.

Namuose gražiai perrašę savo kūrinius ir juos iliustravę, vaikai patys surengė parodėlę mokyklos bibliotekoje. Mokiniams patiko kurti, eiliavimu užsikrėtė net pamoką stebėjusios mokytojos ir direktorė. Pamokoje buvo ugdomi ir kritinio bei raiškiojo skaitymo gebėjimai, kuriems skiriame daug dėmesio ir per kitų dalykų pamokas. Džiaugiamės, kad nedidelėje mokykloje yra visos galimybės skatinti vaikų kūrybiškumą, kad galime į šį vertingą procesą įtraukti ir silpniau besimokančius ar specialiųjų poreikių turinčius vaikus, ko didelėje mokykloje kokybiškai atlikti negalėtume.

FullSizeRender.jpg